första inlägget.


Hejsan! Tack för att just DU klickade in på min blogg om SWAG. 

För er som uppfattad det som att jag menar att det är jag som är swag, och att jag kommer lägga in bara kläder, smink och sånt som jag använder så  ska jag säga att det inte är så. Vissa saker jag kommer t.ex. tipsa om kommer vara saker jag själv har, hur ska jag annars veta att produkterna är bra? och vissa klädersplagg jag kommer lägga ut, kommer vissa av dom också var något klädesplagg jag själv har. Denna blogg handlar om SWAG, alltså jag kommer lägga ut en massa tränder. En massa nya kläder, kläder som är inne osv. Jag kommer att tipsa om olika produkter. Visa er coola/snygga smycken osv. Häng gärna med i bloggen, så kommer ni så småning om fatta varför jag skaffade denna blogg! :) 
Nu ska jag fixa & trixa med den, sen kommer det upp en MASSA inlägg.
Kramar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloggenomswag.blogg.se

Denna blogg drivs av en tjej som är galen i shopping. Gillar allt i från kläder till smink, från smink till smycken osv. I denna blogg kommer jag att BARA om smycken,smink,kläder och saker runt om kring det. Ni förstår nog vad jag menar! SWAAAAAAAAAG ♥

RSS 2.0