KLÄNNINGAR

Hejsan alla tjejer & killar där ute som just nu sitter och läser denna blogg. Nu är det såhär att imorgon ska jag jag iväg, så kommer inte att kunna blogga. Men ska göra 1 tidinställt inlägg BARA FÖR ER. Och det blir bara 1, tyvärr..för sedan när jag kommer hem på söndagen, kommer jag att bomba med en massa inlägg. Allt ifrån tips, till fina smycken och ja lite blandat kan man väl säga. Så håll utkik! :) 

Var inne på Nelly.com precis, checkade lite klänningar. Vad tycker ni?
Skriv vilket numer som är eran favorit.  

1. 


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloggenomswag.blogg.se

Denna blogg drivs av en tjej som är galen i shopping. Gillar allt i från kläder till smink, från smink till smycken osv. I denna blogg kommer jag att BARA om smycken,smink,kläder och saker runt om kring det. Ni förstår nog vad jag menar! SWAAAAAAAAAG ♥

RSS 2.0