Kommer..

..att ha ett litet upphåll från bloggen ett tag! 

Japp.. jag känner att jag har väääldigt mycket att göra nu om dagarna, allt ifrån shopping till att umgås med nära och kära. Egentligen vill jag inte skriva min ålder här, och vill inte heller skriva allt jag gör. Jag vill ha en blogg där jag kan vara mig själv men ändå inte behöva "prata om mig" och avslöja saker "om mig" och priva saker "om mig" liksom. Ni undrar säkert varför jag inte vill avslöja min ålder, och det är för att många som läser bloggar tänker om dem ser en sån här blogg och det är t.ex. en 13 årig tjej så tänker dom " denna tjej är bara 13 år och vad vet hon om vad som är mode och vad som inte är det?" osv, såna tankar liksom. Och är det t.ex en tjej på 18 år tänker dom " denna tjej är cool & har den rätta stilen. Gud så fina kläder osv hon har, hon vet verkligen vad mode är" och så fortsätta dom läsa bloggen. Medans denna tjej som är 13 år bara är någon liten tjej som inte vet något. Denna blogg är inte speciellt stor, har knappt börjat med den. Bara gett lite tips, lagt upp lite bilder på kläder,smycken osv. Men jag ska försöka göra så att jag får fler läsare till bloggen. Så att den blir lite större än vad den är nu. Jag vill inte denna blogg ska bli känd, bara att den får fler läsare. Men jag kan avslöja att jag är äldre än 13 och jag är yngre än 18, och jag är inte någon omogen tjej som inte vet vad som är mode och inte. Sen skriver jag inte BARA om vad som är mode, utan också vad JAG tycker är snyggt, och vad jag sett många ungdomar här där jag bor använda och så vidare. Så det är inte så att jag "tror" att jag kan allt inom mode, verkligen INTE. Aja, slut snackat om det nu. Åter kommer när jag har några bra tips, och har något intressant att lägga upp! :)
HÅLL UTKIK! KRAM! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloggenomswag.blogg.se

Denna blogg drivs av en tjej som är galen i shopping. Gillar allt i från kläder till smink, från smink till smycken osv. I denna blogg kommer jag att BARA om smycken,smink,kläder och saker runt om kring det. Ni förstår nog vad jag menar! SWAAAAAAAAAG ♥

RSS 2.0