godnatt

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon. Eftersom detta inte är en vardagsblogg utan en mode blogg.. 
Får du bli ett inlägg där jag säger godnatt & lägger upp en bild på ett gulligt sovplagg : 



Letade överallt för att hitta ett gulligt sovplagg att visa er. Hittade bara på lindex, så japp. 
Detta gulliga sovplagg här ovanför är då från Lindex och kostar 199 :-.
La mest bara upp bilden för att jag tyckten den var gullig. Men natti natti. 
Kom ihåg, det är inte bara några som "'är" eller "har" swag, utan alla är och har det på sitt egna lilla vis. Ni är alla vackra! ♥ 
Puss!


Kommentarer
emma ♥

sv: jodå, det är bra :) själv? :D
kram

2012-07-06 @ 11:23:21
URL: http://emmapettersson.webblogg.se
Anonym

Jätte fin blogg :)

2012-07-06 @ 18:23:56
susanne

åååh vad jag älskar denna blogg ! ♥♥

2012-07-06 @ 18:24:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloggenomswag.blogg.se

Denna blogg drivs av en tjej som är galen i shopping. Gillar allt i från kläder till smink, från smink till smycken osv. I denna blogg kommer jag att BARA om smycken,smink,kläder och saker runt om kring det. Ni förstår nog vad jag menar! SWAAAAAAAAAG ♥

RSS 2.0