MILITÄRSTIL. ♥






Detta är så snyggt & samtidigt så enkelt. En militärjacka med ett par militärfärgade jeans och ett svart bas linne till det. Superduper fint! Och kanske ett silvrigt halsband till det, och ett par svarta eller vita converse. Tummen upp för denna outfit! :) 
Förresten, ville tacka för era fina kommentarer, om att bloggen är fin & bra osv. Det uppskattas verkligen.
Är det något ni undrar, eller bara vill få kontakt med mig. Kan ni antingen : 

* Skriva en kommentar, här nedanför. 

* Maila mig : [email protected] :) 

Ni kan skicka in tips till mig, t.ex. kläder ni tycker jag borde lägga upp. Tips på bra sidor på nätet där man kan hitta fina kläder,skor, väskor m.m. Och jag svarar alltid tillbaks. Kommer att kolla mailen varje dag, nån gång om dagen. Så det är bara att maila på! Ni kan även skicka vanliga mail, det behöver inte bara vara tips osv. :) 
Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloggenomswag.blogg.se

Denna blogg drivs av en tjej som är galen i shopping. Gillar allt i från kläder till smink, från smink till smycken osv. I denna blogg kommer jag att BARA om smycken,smink,kläder och saker runt om kring det. Ni förstår nog vad jag menar! SWAAAAAAAAAG ♥

RSS 2.0